restaurant-Indochine

Restaurant Indochine

Benvolguts i benvolgudes :

Enguany us proposem tot un festival de sensacions a L’indochine, per celebrar el nostre sopar anual.

“Tanqueu els ulls i deixeu-vos portar per experiències, sons, ambients exòtics, creatius i relaxants”.

Els plats en boca són suaus i poètics. Les aromes i els sabors ens transporten armoniosament de Barcelona a Cambodja , amb una el·laboració equilibrada perquè res hi predomini, malgrat hi continguin molts elements: picant, àcid, amarg, dolç,salat….

Ho gaudim plegats?

Restaurant Indochine

C/ Muntaner 82

Dijous 3 de març, a les 9 del vespre .

Aquest àpat servirà per retrobar-nos i poder-vos explicar les fites aconseguides i els nous projectes de la nostra Fundació

Us enviem el número de compte de la fundació per l’abonament del sopar. Recordeu si us plau indicar el vostre nom i el concepte SOPAR SOLIDARI .

La Caixa: ES 51- 2100-3369-71-2200119955

El termini de pagament finalitza el 29 de febrer (DILLUNS)

La CONFIRMACIÓ DE LA RESERVA quedarà palesa , un cop efectuada la transferència bancària de 100 €

P.S En cas d’intoleràncies i / o al·lèrgies alimentàries , cal comunicar-ho .

Us hi esperem!!