visita chokwe

Fundació Privada NEPP, va visitar Chókwè ( Juliol -05 )

Els darrers dies de juny i principi de juliol, un equip de la Fundació Privada NEPP, va visitar Chókwè, per fer la revisió anual dels nostres projectes.
Tot i que el viatge va ser molt atapeït de feina, un altre any mes vam poder estar compartint un dinar, assistint al repartiment de menjar a les nostres famílies i compartint unes bones estones amb els nostres nens.
Des de Chókwè totes les nostres famílies, ens han volgut agraïr l’esforç fet per part dels socis i col·laboradors de la Fundació per fer realitat la seva alimentació, educació i higiene.
Nosaltres també us ho volem agraïr i es per això que us fem arribar les nostres gràcies.
KANIMAMBO!!!